Terrence

Staff
  • Content count

    58
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Terrence last won the day on February 17

Terrence had the most liked content!

Community Reputation

1 Clever

About Terrence

  • Rank
    Outfox Customer Success
  1. Hello, Please send screenshots of what is happening in the Outfox app as well as your logs to our support team at https://www.getoutfox.com/support for further investigation. To send the logs, please follow the steps at https://www.getoutfox.com/support#how-do-i-find-my-log-files Regards,
  2. @coopersheldon244 Sorry to hear that you are experiencing high ping. You mentioned that you uninstalled, tried different servers and older versions. Did you also try refreshing your network? What servers specifically did you try? How was the ping when using the fastest server option? Regards,
  3. Hello, Please send screenshots of what is happening in the Outfox app as well as your logs to our support team at https://www.getoutfox.com/support for further investigation. To send the logs, please follow the steps at https://www.getoutfox.com/support#how-do-i-find-my-log-files Regards,
  4. Envíe sus registros a nuestro equipo de soporte en https://www.getoutfox.com/support y podemos investigarlo más a fondo. Para enviar los registros, siga las instrucciones en https://www.getoutfox.com/support#how-do-i-find-my-log-files Saludos
  5. Hola, Envíe sus registros a nuestro equipo de soporte en https://www.getoutfox.com/support para una mayor investigación. Para enviar los registros, siga los pasos en https://www.getoutfox.com/support#how-do-i-find-my-log-files Saludos,
  6. Hola, Lamentamos que tenga problemas con la aplicación. Póngase en contacto con nuestro equipo de soporte por chat en vivo o correo electrónico en https://www.getoutfox.com/support y también incluya sus registros. Puede encontrar los pasos para enviar los registros en https://www.getoutfox.com/support#how-do-i-find-my-log-files Saludos,
  7. Puede intentar cambiar la ubicación del servidor a una más cercana al servidor del juego y / o actualizar su red para ver si eso ayuda. De lo contrario, comuníquese con nuestros agentes por chat en vivo o correo electrónico en https://www.getoutfox.com/support Saludos,
  8. Hola, Está utilizando la opción de servidor más rápida que elegirá la mejor red para usar, ya sea Outfox o su conexión de ISP. La captura de pantalla muestra que Outfox proporcionó el mejor ping, de lo contrario su ping habría sido de 106 ms en su conexión de ISP. Entonces, según la captura de pantalla, la aplicación Outfox funciona según lo previsto cuando usa la opción de servidor más rápida. Saludos,
  9. Hola, ¿Puedes enviar una captura de pantalla de lo que estás viendo en la aplicación? Saludos,
  10. Hello, Please send screenshots of what is happening in the Outfox app as well as your logs to our support team at https://www.getoutfox.com/support for further investigation. To send the logs, please follow the steps at https://www.getoutfox.com/support#how-do-i-find-my-log-files Regards,
  11. Can you reach out to our support team via live chat or email at the link below? We will need you to provide the email for your account, as well as screenshots of what the app is doing so we can look into this further. https://www.getoutfox.com/support Regards,
  12. Hello @kyle.duffy Sorry to hear this. Can you let us know which game you are playing? Regards, Outfox Support
  13. Hello @unotres21 You can manually choose a server location from the server list. This will make sure that the Outfox app is used each time you play. If there is anything else we can assist you with, please let us know. Regards, Outfox Support
  14. Hola, La notificación Outfox no utilizado indica que la red Outfox no se utilizó durante su sesión de juego. Cuando se usa la opción del servidor más rápido para conectarse, Outfox analiza factores que incluyen la congestión de la red y el tiempo de ping. Luego determina si la red de Outfox o su conexión de ISP es la más rápida. Si ve que se muestra Outfox no utilizado, esto significa que su conexión ISP fue más rápida que la conexión Outfox, por lo que no estaba conectado a nuestra red. En su caso, no habría habido ninguna mejora en la conexión si se hubiera utilizado nuestra red. Saludos, Soporte Outfox
  15. Hello, Outfox can help improve your ping in the games that we currently support. You can see the list of supported games at https://www.getoutfox.com/support#what-games-does-outfox-support We offer a 14-day trial if you would like to test our service out at https://www.getoutfox.com/subscribe Let us know if we can assist you with any other questions you may have. Regards, Outfox Support